O kurze
Karanténa nás naučila pracovať z domu. Home office prestal byť považovaný za nejaký špeciálny benefit ale stal sa štandardom, z ktorým sa bežne ráta pri plnení pracovných povinnosti. To si samozrejme od nás vyžaduje nový set schopností a znalosť používania nových technológií.
Medzi tieto zručnosti a technológie patria aj webináre alebo online stretnutia. Môžete používať rozličné platformy. My sme sa v tomto online kurze rozhodli previesť vás používaním platformy ZOOM. Nebude to však len o platforme samotnej. Dozviete sa tiež aké video a audio by ste si mali nachystať aby váš webinár bol naozaj kvalitný a zopár slov si povieme aj o webinárovej etikete.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
Úvod a cieľ kurzu
00:22 -
Audio vybavenie
12:34 -
Kamera a video
07:07 -
Webinárová etiketa
08:45 -
Základné nastavenie na webe+naplánovanie meetingu
10:37 -
Prehliadka užívateľského rozhrania-aplikácia
21:25 -
Ako naplánovať udalosť
03:51 -
Hlavné webinárové rozhranie
16:10 -
Interakcia s účastníkom
03:36
Hodnotenie a recenzie študenta
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia