O kurze
Chat alebo chatové aplikácie si už dlhodobo udržujú silnú pozíciu v mixe marketingových nástrojov. Vďačia za to predovšetkým otvorenosti a ochote zákazníkov túto možnosť komunikácie s firmou využívať. Nie každý má trpezlivosť čakať niekde na linke, kým sa dovolá k živému operátorovi. Je omnoho pravdepodobnejšie, že využijeme četovacie okienko na stránke, pretože predpokladáme, že sa na druhej strane nájdeme niekoho, kto sa nám bude venovať.
Okrem toho nám výsledky hovoria o tom, že konverzný pomer četovacích aplikácií je podstatne vyšší ako konverzný pomer napr. direct marketingu alebo kampaní na sociálnych sieťach. A aj to je o dôvod viac, prečo by sme mali do svojej zákazníckej podpory jednoznačne zaradiť aj túto možnosť. Viac konverzií prirodzene znamená viac platiacich zákazníkov. Využime teda četovacie aplikácie naplno a aj s ich pomocou si budujeme silnú zákaznícku základňu a skvelé meno v očiach našich zákazníkov.
Pripravili sme pre vás komplexný video kurz, kde sa zamierame na konkrétne nastavenie a využívanie chat aplikácie na vašich web stránkach.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
07:27
-
Základné podmienky dobrej zákazníckej podpory cez chat
13:05 -
Výber chatovej aplikácie
21:19 -
Integrácia do webovej stránky
10:13 -
Prehliadka rozhrania aplikácie
14:21 -
Automatické správy-vytvorenie chatbota
09:20 -
Okamžité správy/Klávesové skratky
04:03 -
Riešenie krízovej komunikácie
08:42