O kurze
Dnes niečo predať nie je vlastne žiadna výhra. Dnešný obchod nie je len jednoduchá transakcia, ktorá presúva peniaze z peňaženky zákazníka do našej pokladne a za to mu ponúka niečo na oplátku. Dnešný obchod je o službe, zážitku, emócii. Dnešok je typický všeobecnou komoditizáciou takmer všetkého a to čo je rozhodujúcim faktorom je zákaznícka starostlivosť.
Tá v konečnom dôsledku rozhodne, či sa bude zákazník cítiť dobre nielen pred kúpou ale aj pred ňou a hlavne po nej. A tu sa dostáva k slovu profesionálna zákaznícka starostlivosť.
Ak chcete byť v tejto oblasti profesionál, tak sme pre vás pripravili video kurz, kde sa dozviete to podstatné, čo je potrebné mať alebo urobiť, aby ste boli majstrom v zákazníckej starostlivosti a aby zákazníci vašu firmu/značku milovali.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
Úvod do kurzu
00:43 -
Prečo je dôležité rozmýšľať nad zákazníckou starostlivosťou?
05:59