Princípy zákazníckej starostlivosti

Kategórie: Marketing, Obchod
Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.

Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.

Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.

Zobraziť viac

Obsah kurzu

Zoznam lekcií

  • Úvod do kurzu
    00:40
  • Čo je pre nás príjemná zákaznícka skúsenosť
    03:18
  • Prečo je zákaznícka skúsenosť dôležitá?
    06:09
  • Vývoj zákazníckej starostlivosti
    11:43
  • Cesta zákazníka
    09:27
  • Princípy zákazníckej starostlivosti
    08:16
  • Princípy zákazníckej komunikácie
    04:11

Hodnotenie a recenzie študenta

Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia

Want to receive push notifications for all major on-site activities?