O kurze
Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.
Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.
Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
Úvod do kurzu
00:40 -
Čo je pre nás príjemná zákaznícka skúsenosť
03:18 -
Prečo je zákaznícka skúsenosť dôležitá?
06:09 -
Vývoj zákazníckej starostlivosti
11:43 -
Cesta zákazníka
09:27 -
Princípy zákazníckej starostlivosti
08:16 -
Princípy zákazníckej komunikácie
04:11