O kurze
Mailový marketing patrí do základného arzenálu marketingových nástrojov. K tomu je možné používať interné mailové nástroje, alebo je možné sa obrátiť na už existujúce mailové nástroje, ktoré nás prekvapia množstvom nastavení a pokročilých analytických funkcií, ktoré nám umožnia dostať email marketing na celkom iný, vyšší a hlavne efektívnejší level.
V mailových službách vieme analyzovať naše publikum. Vieme ho segmentovať. Vieme pracovať s automatickými mailmi a vieme vytvárať sekvencie, ktoré nám na konci prinášajú platiacich zákazníkov
Aj keď sa nám tu stále objavujú nové spôsoby a cesty ako osloviť potenciálnych zákazníkov cez sociálne siete, tak stále nám email marketing ostáva ako jeden z kľúčových nástrojov, ktoré nie je radno opomínať. Jedným z veľmi populárnych mailových nástroj je MailerLite, o ktorom by sme mohli povedať, že je nástupcom MailChimpu, predovšetkým čo sa týka ceny alebo prívetivosti užívateľského rozhrania.
Pozývame vás do video kurzu, kde sa dozviete ako s týmto skvelým nástrojom pracovať a dostať z neho čo najviac.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
Úvodná lekcia do video kurzu Mailer Lite
07:09 -
Registrácia a prihlásenie
01:38 -
Prehliadka používateľského rozhrania
18:00 -
Vytvorenie segmentu užívateľov a presné cielenie kampaní
16:58 -
Vytvorenie skupiny pre zber prihlásených užívateľov
02:27 -
Vytvorenie formulára na zber mailov
22:05 -
Vytvorenie pop up formulára
23:27 -
Vytvorenie landing page
21:59 -
Vytvorenie automatickej mailovej sekvencie
27:12 -
Vytvorenie kampane
20:12 -
Ako pridať užívateľov do existujúceho zoznamu
02:55