O kurze
Facebook marketing je oblasťou, ktorú by samozrejme mal dobre poznať každý dobrý marketér. Avšak nielen ten. Reklama na Facebooku zasahuje do takmer do všetkých oblastí nášho života a podnikania. A ak máš nejaký svoj biznis, tak by si mal vedieť, ako svoje produkty a služby správne promovať cez Facebook. A správna reklama na Facebooku sa nezaobíde bez kľúčovej otázky. Ako nájsť tých správnych ľudí, ktorí keď uvidia moju reklamu tak ich zaujme, kliknú na ňu a v ideálnom prípade aj kúpia.
Cielenie publika vám zabezpečí, že sa vaša reklama zobrazí tým správnym ľudom, v tom správnom čase a na tom správnom mieste. Pretože ako dobre vieme, snažiť sa predávať úplne všetkým je tou najspoľahlivejšou cestou ako rýchlo prísť o peniaze a nič nepredať.
Nikto z nás nemá pri propagovaní služieb alebo produktov neobmedzený rozpočet. To znamená, že musíme uvažovať múdro a svoje peniaze do reklamy investovať naozaj efektívne. To tiež znamená, že budeme maximálne efektívni a našu reklamu budeme ukazovať skutočne len tým potencionálnym zákazníkom, ktorých by naša reklama mohla zaujímať. A to sa bez cielenia publika jednoducho urobiť nedá. Čím presnejšie zacielime, tým viac klesnú naše náklady na reklamu. A to stojí za to, sa o cielení publika naučiť niečo viac.
Pokiaľ teda nie ste profi marketér ale skôr začínajúci freelancer, alebo majiteľ malého eshopu, kaviarne alebo malej reštaurácie a chceli by ste k sebe pritiahnuť tých správnych ľudí, potom je tento kurz pre vás.
Obsah kurzu
Zoznam lekcií
-
Úvod a cieľ kurzu Facebook Marketing-cielenie na publiká
00:40 -
Prečo je dôležité cielenie na Facebooku
03:31 -
Cez čo je možné cieliť
06:00 -
Cielenie cez lokalitu
12:24 -
Cielenie cez demografické dáta
05:09 -
Cielenie cez FB definované zdroje dát
03:11 -
Ukážka vytvorenia reklamy s využitím publík
01:35 -
Facebok Business Manager-vytváranie publika zo zoznamov a databáz
11:35 -
Facebook Business Manager-App activity a offline activity
01:42 -
Facebook Business Manager-Publikum na základe interakcie s FB alebo IG účtom/postom
26:50