Zákaznícka podpora cez chat

Kategórie: Marketing
Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Chat alebo chatové aplikácie si už dlhodobo udržujú silnú pozíciu v mixe marketingových nástrojov. Vďačia za to predovšetkým otvorenosti a ochote zákazníkov túto možnosť komunikácie s firmou využívať. Nie každý má trpezlivosť čakať  niekde na linke, kým sa dovolá k živému operátorovi. Je omnoho pravdepodobnejšie, že využijeme četovacie okienko na stránke, pretože predpokladáme, že sa na druhej strane nájdeme niekoho, kto sa nám bude venovať.

Okrem toho nám výsledky hovoria o tom, že konverzný pomer četovacích aplikácií je podstatne vyšší ako konverzný pomer napr. direct marketingu alebo kampaní na sociálnych sieťach. A aj to je o dôvod viac, prečo by sme mali do svojej zákazníckej podpory jednoznačne zaradiť aj túto možnosť. Viac konverzií prirodzene znamená viac platiacich zákazníkov. Využime teda četovacie aplikácie naplno a aj s ich pomocou si budujeme silnú zákaznícku základňu a skvelé meno v očiach našich zákazníkov.

Pripravili sme pre vás komplexný video kurz, kde sa zamierame na konkrétne nastavenie a využívanie chat aplikácie na vašich web stránkach.

Zobraziť viac

Čo sa naučíte?

  • Získate podrobný návod ako nastaviť chat aplikáciu na tvoj web
  • Naučíte sa základy zákazníckej starostlivosti
  • Naučíte sa ako so zákazníkmi komunikovať a uspokojiť ich požiadavky

Obsah kurzu

Zoznam lekcií

  • 07:27
  • Základné podmienky dobrej zákazníckej podpory cez chat
    13:05
  • Výber chatovej aplikácie
    21:19
  • Integrácia do webovej stránky
    10:13
  • Prehliadka rozhrania aplikácie
    14:21
  • Automatické správy-vytvorenie chatbota
    09:20
  • Okamžité správy/Klávesové skratky
    04:03
  • Riešenie krízovej komunikácie
    08:42

Hodnotenie a recenzie študenta

Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia

Want to receive push notifications for all major on-site activities?