ZOOM: Ako organizovať webináre

Kategórie: IT/Software
Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Karanténa nás naučila pracovať z domu. Home office prestal byť považovaný za nejaký špeciálny benefit ale stal sa štandardom, z ktorým sa bežne ráta pri plnení pracovných povinnosti. To si samozrejme od nás vyžaduje nový set schopností a znalosť používania nových technológií.

Medzi tieto zručnosti a technológie patria aj webináre alebo online stretnutia. Môžete používať rozličné platformy. My sme sa v tomto online kurze rozhodli previesť vás používaním platformy ZOOM. Nebude to však len o platforme samotnej. Dozviete sa tiež aké video a audio by ste si mali nachystať aby váš webinár bol naozaj kvalitný a zopár slov si povieme aj o webinárovej etikete.

Zobraziť viac

Čo sa naučíte?

  • Dozviete sa o tom, aké audio a video vybavenie budete potrebovať
  • Naučíte sa webinárovú etiketu
  • Naučíte sa používať ZOOM aplikáciu

Obsah kurzu

Zoznam lekcií

  • Úvod a cieľ kurzu
    00:22
  • Audio vybavenie
    12:34
  • Kamera a video
    07:07
  • Webinárová etiketa
    08:45
  • Základné nastavenie na webe+naplánovanie meetingu
    10:37
  • Prehliadka užívateľského rozhrania-aplikácia
    21:25
  • Ako naplánovať udalosť
    03:51
  • Hlavné webinárové rozhranie
    16:10
  • Interakcia s účastníkom
    03:36

Hodnotenie a recenzie študenta

Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia
Doposiaľ neboli zverejnené žiadne hodnotenia

Want to receive push notifications for all major on-site activities?